Kajla.pl

Regulamin Świadczenia Usług Salonu Kajla Estetic

 

1.Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, został przyjęty dla Moniki Malinowskiej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą: Kajla estetic Monika Malinowska z siedzibą w Krakowie, ul. gen. Bolesława Roi 4b, lok. 15, 30-606 Kraków, NIP: 6793236780, REGON: 521709672 i ma na celu określenie zasad korzystania z usług świadczonych w Salonie zwanym dalej „Salonem”.
  2. Salon Kajla Estetic powiązany jest ze stroną internetową: …, kontem na Facebooku: …, kontem na Instagramie … oraz adresem e-mail: …
  3. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z treścią Regulaminu przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu zwanego dalej „Zabiegiem”.
  4. Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu bez konieczności jego podpisania. Każdy Klient jest zobowiązany stosować się wprost do jego postanowień od momentu dokonania rezerwacji zabiegu.
  5. Celem Salonu jest udzielanie kompleksowych świadczeń kosmetyczno – kosmetologicznych oraz estetycznych mających na celu poprawę wyglądu – w zakresie kosmetologii estetycznej oraz pielęgnacji.
  6. W Salonie usługi świadczone są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 19.00.
  7. W Salonie istnieje możliwość zakupu kosmetyków oraz Voucherów z wykorzystaniem na usługi dostępne w Salonie.
  8. Szczegółowy opis wszystkich zabiegów wykonywanych w Salonie dostępny jest w siedzibie Salonu, a także w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) przypisanych dla działalności właściciela Salonu. Ponadto, wszelkich informacji na temat oferty udziela personel Salonu.
  9. Ceny dostępnych zabiegów zostały szczegółowo opisane w cenniku i nie są ofertą handlową, wobec czego mogą ulec zmianie.
  10. Podane ceny zabiegów są cenami orientacyjnymi – ustalane są na podstawie kosztów zużycia materiałów, stopnia trudności, odpowiedzialności a także czasu wykonywanego zabiegu oraz doprecyzowane są szczegółowo podczas kwalifikacji Klienta do zabiegu.
  11. Właściciel Salonu zastrzega możliwość zmiany cen, o czym poinformuje Klientów poprzez ich ujawnienie w cenniku a także portalach społecznościowy Facebook/Intagram. W przypadku zmiany cen pomiędzy dokonaniem przez Klienta rezerwacji a wykonaniem zabiegu, Klient zostanie poinformowany o zmianie przed przystąpieniem do wykonania zabiegu.
  12. Za wykonane zabiegi lub zakup kosmetyków/Voucherów płatności można dokonywać gotówką lub kartą płatniczą.  
  13. Klientem Salonu może być wyłącznie osoba pełnoletnia przy czym osoba wykonująca zabieg po przeprowadzeniu konsultacji z Klientem może odmówić wykonania zabiegu z uzasadnionych przyczyn.
  14. W szczególnych sytuacjach dopuszcza się możliwość korzystania z zabiegów dostępnych w ofercie Salonu przez osoby niepełnoletnie, a które ukończyły 16 r.ż., za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego. Ponadto, wykonujący zabieg jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia zgody udzielonej na piśmie. W przypadku braku przedłożenia zgody lub odmowy jej wyrażenia wykonujący zabieg odmówi wykonania zabiegu.
  15. Osoba wykonująca zabieg ma prawo odmowy wykonania zabiegu w sytuacji gdy zarezerwowany termin ma na celu poprawę efektów zabiegu wykonanego w innym salonie.
  16. Specjalista z uwagi na stan zdrowia Klienta może żądać przed zabiegiem pisemnej zgody lekarza prowadzącego w zakresie braku przeciwskazań do zabiegu.
  17. Klienci Salonu ponoszą odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Salonu.
  1. Salon ani jego pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru na terenie Salonu.
  2. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, papierosów elektronicznych i spożywania napojów alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju środków odurzających.
  3. Promocje i rabaty oferowane przez Salon nie podlegają łączeniu.
  4. W pomieszczeniach zabiegowych Salonu obowiązuje zakaz spożywania posiłków.
  5. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu: Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających, jeśli Klient nie zastosował się do wcześniejszych zaleceń po zabiegowych.
  6. Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu kosmetyków zakupionych z oferty Salonu.

2.Wizyty w towarzystwie

 

  1. Sugeruje się nie przychodzić na zabiegi z dziećmi. W Salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Salon ani jego pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawienie dzieci w Salonie bez opieki.
  2. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
  3. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
  4. Sugeruje się przychodzić na wizyty bez osób towarzyszących.

3.Rezerwacje i anulowanie wizyt

 

  1. Klienci mogą dokonywać rezerwacji zabiegów telefonicznie pod numerem tel. …, za pośrednictwem aplikacji Instagram oraz Booksy.
  2. W razie nieodebrania telefonu przeznaczonego do rezerwacji wizyt, personel Salonu dołoży wszelkich starań aby oddzwonić w pierwszym możliwym terminie.
  3. W razie rezerwacji kilku zabiegów w danym dniu Klient zobowiązany jest do przyjścia na najwcześniejszą podaną godzinę. W razie późniejszego przybycia na pierwszą z wizyt Salon ma prawo nie zrealizować pozostałych zarezerwowanych zabiegów.
  4. Na … dni przed umówioną wizytą wysyłane jest do Klienta – za pomocą wiadomości sms – powiadomienie przypominające o terminie wizyty.
  5. Salon zastrzega, że mogą wystąpić sytuacje niezależne od niego, jak przerwy w dostawie Internetu czy awaria systemu wysyłającego wiadomości, związane z brakiem ich dostarczenia. Dlatego wysyłanie przypomnień o usłudze przy pomocy wiadomości sms nie należy traktować jako praktyki obligatoryjnej której awaria może skutkować usprawiedliwioną rezygnacją z usługi bez powiadomienia Salonu.
  6. W przypadku zabiegów wykupionych w ramach pakietu – w razie poinformowania przez Klienta w ciągu 24 h przed terminem planowanego zabiegu  o niemożności stawienia się na zabieg, zgodnie z życzeniem Klienta zabieg może zostać wykonany w innym umówionym terminie.
  7. Nie stawienie się na zabieg w ustalonym terminie lub nie przesunięcie terminu planowanego zabiegu z zachowaniem terminu o którym mowa w ust. 6 skutkuje przepadkiem niewykonanego zabiegu w ramach pakietu.
  8. W przypadku spóźnienia Klienta (powyżej 10 minut), osoba wykonująca zabieg ma prawo odmówić wykonania zabiegu lub zmienić jego formę ze względu na ograniczony czas. Ten sam zapis dotyczy sytuacji w której Klient w trakcie wykonywania zabiegu decyduje się na inny zabieg niż zaplanowany.
  9. Personel Salonu – w sytuacjach losowych – zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego zabiegu do 24 godzin przed jego terminem lub w dniu zarezerwowanej wizyty. W przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w zdaniu wcześniejszym Personel niezwłocznie dokona ustalenia innego terminu.
  10. Personel Salonu zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywania zabiegu, jeśli spotka się niestosownym, wulgarnym zachowaniem ze strony Klienta.
  11. W Salonie można dokonać zakupu zabiegów w ramach pakietu, za który klient zobowiązany jest uiścić opłatę z góry.
  12. Ceny jednostkowe za zabiegi w ramach pakietu są cenami preferencyjnymi w stosunku do zabiegów poza pakietem. Nie ma możliwość dokonania zakupu jednego zabiegu w cenie, która oferowana jest dla danego zabiegu w ramach pakietu.
  13. Klient może wykonać zabiegi w ramach pakietu zabiegów w terminie 1 roku.  
  14. Wykupienie zabiegów w ramach całego pakietu związane jest z obowiązkiem uiszczenia przez Klienta całości kwoty za zabiegi objęte pakietem.

4.Przeciwskazania do zabiegów oraz działania niepożądane

 

  1. Przed przystąpieniem do wykonania zbiegu – Specjalista wykonujący zabieg przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia Klienta, przebyte choroby czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu.
  2. Każdy Klient, w stosunku u którego jest planowany zabieg musi zostać zaznajomiony z przeciwwskazaniami i ewentualnymi wskazaniami do danego zabiegu. Dopiero gdy pisemnie potwierdzi brak przeciwwskazań do wykonania wybranego zabiegu, zabieg ten może zostać wykonany.
  3. Klient przed rozpoczęciem zabiegu ma obowiązek powiadomienia Specjalisty o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu.
  4. W przypadku wystąpienia przeciwwskazań do wykonania zabiegu Specjaliście przysługuje prawo odmowy wykonania zabiegu.
  5. W przypadku ujawnienia – przed Zabiegiem – przeciwwskazań do jego wykonania, Klient może zostać poproszony o konsultację lekarską i przedłożenie zaświadczenia o braku przeciwwskazań medycznych do wykonania zabiegu.
  6. Po przeprowadzonym zabiegu, Klient zostaje poinformowany o wszelkich zaleceniach do których zobowiązany jest stosować się.
  7. Zatajenie przez Klienta jakichkolwiek przeciwskazań o których mowa w ust. 3 skutkuje brakiem odpowiedzialności Specjalisty wykonującego zabieg za wszelkie powikłania mogące wystąpić po zabiegu.
  8. W przypadku wystąpienia przeciwwskazań do zabiegu, który ma zostać wykonany w ramach pakietu, zabieg zostaje przesunięty na inny termin.

5.Obowiązek wypełnienia dokumentacji

 

  1. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku nie wypełnienia przez Klienta dokumentów stanowiących kwalifikację do zabiegu.
  2. Odpowiedzialność za prawidłowości i prawdziwość informacji zawartych w dokumentach ponosi Klient.
  3. Salon może odmówić wykonania zabiegu, jeżeli w ocenie Specjalisty stan zdrowia Klienta sprzeciwia się przeprowadzeniu zabiegu, a także z innych uzasadnionych przyczyn.
  4. W sytuacji opisanej powyżej Klientowi nie przysługuje roszczenie o wykonanie zabiegu.

6. Procedury wykonywanych Zabiegów

 

  1. Salon gwarantuje wykonanie zabiegów w najwyższym standardzie według najszerszej wiedzy i umiejętności.
  2. Klient przyjmuje do wiadomości, iż ostateczny efekt zabiegów wykonywanych w Salonie zależy od indywidualnych cech organizmu, biochemii, kondycji skóry oraz wieku Klienta i nie może być gwarantowany przez Salon.
  3. W celu prowadzenia jak najlepszej dokumentacji postępujących efektów, w Salonie wykonywane są zdjęcia stref poddawanych zabiegom. Są one kluczowe do rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
  4. Wykonujący zabieg zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania zabiegu klientowi z oznakami chorób skórnych, innych chorób zakaźnych lub złego samopoczucia Klienta.
  5. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku poddawane są dezynfekcji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku, a następnie poddawane są sterylizacji. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.
  6. Każdorazowo po przeprowadzonym zabiegu porządkowane jest stanowisko pracy.
  7. W Salonie stosuje się tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane przez Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny i dopuszczone do użytku w Salonie kosmetycznym.

7.Vouchery

 

  1. Kupon upominkowy zwany także Voucherem jest:
  2. bonem na zabieg z oferty Salonu,
  3. wystawiany na określoną kwotę,
  4. nabyty przez zamawiającego dla osoby trzeciej zwanej dalej obdarowanym.
  5. Voucher upoważnia do skorzystania z usług w Salonie lub zakupu kosmetyków dostępnych w ofercie zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Vouchera.
  6. Voucher jest ważny przez okres 1 roku od daty zakupu – w tym okresie należy wykorzystać go poprzez skorzystanie z zabiegów dostępnych w ofercie Salonu lub zakupu kosmetyków.
  7. Po upływie terminu ważności Voucher lub jego niewykorzystana wartość w całości lub w części ulega utracie.
  8. Voucher można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych zabiegów.
  9. Osoba obdarowana Voucherem zobowiązana jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty zgodnie z zapisami dot. rezerwacji i anulowania wizyt o którym mowa w § 3 Regulaminu.
  10. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Vouchera, który opiewa na kwotę wyższą niż wartość z wykorzystanego zabiegu.
  11. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Vouchera jeżeli wartość zabiegu z którego chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Vouchera.
  12. Płatności Voucherem nie można łączyć z promocjami i rabatami.
  13. W przypadku utraty lub zniszczenia Vouchera, Salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
  14. Integralną częścią Voucherów jest niniejszy Regulamin. Podczas zakupu Vouchera zamawiający oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
  1. Fakt, że obdarowany nie jest bezpośrednio dokonującym zakupu nie zwalnia go z zapoznania się z Regulaminem przed zrealizowaniem Vouchera.

8.Zapisy końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo do wglądu w Regulamin, cennik zabiegów i certyfikaty uzyskane przez pracowników Salonu.
  2. Salon przetwarza dane osobowe klientów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2016/679 (Dz.U.UE.L.2018.127.2 t.j.) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane RODO.
  3. Regulamin salonu jest opublikowany w ……..
  4. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego Regulaminu.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem …
  6. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie Salonu będą rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. klientów i Salon.
  7. Właściciel Salonu zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa lub nałożenia na Salon określonych obowiązków przez organy państwa, a także w celu usprawnienia swojej działalności. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. W celu uniknięcia wątpliwości, wprowadzone zmiany nie mają wpływu na wykonanie umów zawartych przed ich wejściem w życie, chyba że wprowadzone zmiany będą bardziej korzystne dla Klienta.
  8. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

……………………………………..

   data i podpis właściciela Salonu

Scroll to Top