Regulamin Świadczenia Usług Salonu Kajla Estetic
1.Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, został przyjęty dla Moniki Malinowskiej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą: Kajla estetic Monika Malinowska z siedzibą w Krakowie, ul. gen. Bolesława Roi 4b, lok. 15, 30-606 Kraków, NIP: 6793236780, REGON: 521709672 i ma na celu określenie zasad korzystania z usług świadczonych w Salonie zwanym dalej „Salonem”.
- Salon Kajla Estetic powiązany jest ze stroną internetową: …, kontem na Facebooku: …, kontem na Instagramie … oraz adresem e-mail: …
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z treścią Regulaminu przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu zwanego dalej „Zabiegiem”.
- Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu bez konieczności jego podpisania. Każdy Klient jest zobowiązany stosować się wprost do jego postanowień od momentu dokonania rezerwacji zabiegu.
- Celem Salonu jest udzielanie kompleksowych świadczeń kosmetyczno – kosmetologicznych oraz estetycznych mających na celu poprawę wyglądu – w zakresie kosmetologii estetycznej oraz pielęgnacji.
- W Salonie usługi świadczone są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 19.00.
- W Salonie istnieje możliwość zakupu kosmetyków oraz Voucherów z wykorzystaniem na usługi dostępne w Salonie.
- Szczegółowy opis wszystkich zabiegów wykonywanych w Salonie dostępny jest w siedzibie Salonu, a także w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) przypisanych dla działalności właściciela Salonu. Ponadto, wszelkich informacji na temat oferty udziela personel Salonu.
- Ceny dostępnych zabiegów zostały szczegółowo opisane w cenniku i nie są ofertą handlową, wobec czego mogą ulec zmianie.
- Podane ceny zabiegów są cenami orientacyjnymi – ustalane są na podstawie kosztów zużycia materiałów, stopnia trudności, odpowiedzialności a także czasu wykonywanego zabiegu oraz doprecyzowane są szczegółowo podczas kwalifikacji Klienta do zabiegu.
- Właściciel Salonu zastrzega możliwość zmiany cen, o czym poinformuje Klientów poprzez ich ujawnienie w cenniku a także portalach społecznościowy Facebook/Intagram. W przypadku zmiany cen pomiędzy dokonaniem przez Klienta rezerwacji a wykonaniem zabiegu, Klient zostanie poinformowany o zmianie przed przystąpieniem do wykonania zabiegu.
- Za wykonane zabiegi lub zakup kosmetyków/Voucherów płatności można dokonywać gotówką lub kartą płatniczą.
- Klientem Salonu może być wyłącznie osoba pełnoletnia przy czym osoba wykonująca zabieg po przeprowadzeniu konsultacji z Klientem może odmówić wykonania zabiegu z uzasadnionych przyczyn.
- W szczególnych sytuacjach dopuszcza się możliwość korzystania z zabiegów dostępnych w ofercie Salonu przez osoby niepełnoletnie, a które ukończyły 16 r.ż., za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego. Ponadto, wykonujący zabieg jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia zgody udzielonej na piśmie. W przypadku braku przedłożenia zgody lub odmowy jej wyrażenia wykonujący zabieg odmówi wykonania zabiegu.
- Osoba wykonująca zabieg ma prawo odmowy wykonania zabiegu w sytuacji gdy zarezerwowany termin ma na celu poprawę efektów zabiegu wykonanego w innym salonie.
- Specjalista z uwagi na stan zdrowia Klienta może żądać przed zabiegiem pisemnej zgody lekarza prowadzącego w zakresie braku przeciwskazań do zabiegu.
- Klienci Salonu ponoszą odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Salonu.
- Salon ani jego pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru na terenie Salonu.
- Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, papierosów elektronicznych i spożywania napojów alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju środków odurzających.
- Promocje i rabaty oferowane przez Salon nie podlegają łączeniu.
- W pomieszczeniach zabiegowych Salonu obowiązuje zakaz spożywania posiłków.
- Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu: Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających, jeśli Klient nie zastosował się do wcześniejszych zaleceń po zabiegowych.
- Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu kosmetyków zakupionych z oferty Salonu.
2.Wizyty w towarzystwie
- Sugeruje się nie przychodzić na zabiegi z dziećmi. W Salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Salon ani jego pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawienie dzieci w Salonie bez opieki.
- Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
- Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
- Sugeruje się przychodzić na wizyty bez osób towarzyszących.
3.Rezerwacje i anulowanie wizyt
- Klienci mogą dokonywać rezerwacji zabiegów telefonicznie pod numerem tel. …, za pośrednictwem aplikacji Instagram oraz Booksy.
- W razie nieodebrania telefonu przeznaczonego do rezerwacji wizyt, personel Salonu dołoży wszelkich starań aby oddzwonić w pierwszym możliwym terminie.
- W razie rezerwacji kilku zabiegów w danym dniu Klient zobowiązany jest do przyjścia na najwcześniejszą podaną godzinę. W razie późniejszego przybycia na pierwszą z wizyt Salon ma prawo nie zrealizować pozostałych zarezerwowanych zabiegów.
- Na … dni przed umówioną wizytą wysyłane jest do Klienta – za pomocą wiadomości sms – powiadomienie przypominające o terminie wizyty.
- Salon zastrzega, że mogą wystąpić sytuacje niezależne od niego, jak przerwy w dostawie Internetu czy awaria systemu wysyłającego wiadomości, związane z brakiem ich dostarczenia. Dlatego wysyłanie przypomnień o usłudze przy pomocy wiadomości sms nie należy traktować jako praktyki obligatoryjnej której awaria może skutkować usprawiedliwioną rezygnacją z usługi bez powiadomienia Salonu.
- W przypadku zabiegów wykupionych w ramach pakietu – w razie poinformowania przez Klienta w ciągu 24 h przed terminem planowanego zabiegu o niemożności stawienia się na zabieg, zgodnie z życzeniem Klienta zabieg może zostać wykonany w innym umówionym terminie.
- Nie stawienie się na zabieg w ustalonym terminie lub nie przesunięcie terminu planowanego zabiegu z zachowaniem terminu o którym mowa w ust. 6 skutkuje przepadkiem niewykonanego zabiegu w ramach pakietu.
- W przypadku spóźnienia Klienta (powyżej 10 minut), osoba wykonująca zabieg ma prawo odmówić wykonania zabiegu lub zmienić jego formę ze względu na ograniczony czas. Ten sam zapis dotyczy sytuacji w której Klient w trakcie wykonywania zabiegu decyduje się na inny zabieg niż zaplanowany.
- Personel Salonu – w sytuacjach losowych – zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego zabiegu do 24 godzin przed jego terminem lub w dniu zarezerwowanej wizyty. W przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w zdaniu wcześniejszym Personel niezwłocznie dokona ustalenia innego terminu.
- Personel Salonu zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywania zabiegu, jeśli spotka się niestosownym, wulgarnym zachowaniem ze strony Klienta.
- W Salonie można dokonać zakupu zabiegów w ramach pakietu, za który klient zobowiązany jest uiścić opłatę z góry.
- Ceny jednostkowe za zabiegi w ramach pakietu są cenami preferencyjnymi w stosunku do zabiegów poza pakietem. Nie ma możliwość dokonania zakupu jednego zabiegu w cenie, która oferowana jest dla danego zabiegu w ramach pakietu.
- Klient może wykonać zabiegi w ramach pakietu zabiegów w terminie 1 roku.
- Wykupienie zabiegów w ramach całego pakietu związane jest z obowiązkiem uiszczenia przez Klienta całości kwoty za zabiegi objęte pakietem.
4.Przeciwskazania do zabiegów oraz działania niepożądane
- Przed przystąpieniem do wykonania zbiegu – Specjalista wykonujący zabieg przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia Klienta, przebyte choroby czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu.
- Każdy Klient, w stosunku u którego jest planowany zabieg musi zostać zaznajomiony z przeciwwskazaniami i ewentualnymi wskazaniami do danego zabiegu. Dopiero gdy pisemnie potwierdzi brak przeciwwskazań do wykonania wybranego zabiegu, zabieg ten może zostać wykonany.
- Klient przed rozpoczęciem zabiegu ma obowiązek powiadomienia Specjalisty o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu.
- W przypadku wystąpienia przeciwwskazań do wykonania zabiegu Specjaliście przysługuje prawo odmowy wykonania zabiegu.
- W przypadku ujawnienia – przed Zabiegiem – przeciwwskazań do jego wykonania, Klient może zostać poproszony o konsultację lekarską i przedłożenie zaświadczenia o braku przeciwwskazań medycznych do wykonania zabiegu.
- Po przeprowadzonym zabiegu, Klient zostaje poinformowany o wszelkich zaleceniach do których zobowiązany jest stosować się.
- Zatajenie przez Klienta jakichkolwiek przeciwskazań o których mowa w ust. 3 skutkuje brakiem odpowiedzialności Specjalisty wykonującego zabieg za wszelkie powikłania mogące wystąpić po zabiegu.
- W przypadku wystąpienia przeciwwskazań do zabiegu, który ma zostać wykonany w ramach pakietu, zabieg zostaje przesunięty na inny termin.
5.Obowiązek wypełnienia dokumentacji
- Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku nie wypełnienia przez Klienta dokumentów stanowiących kwalifikację do zabiegu.
- Odpowiedzialność za prawidłowości i prawdziwość informacji zawartych w dokumentach ponosi Klient.
- Salon może odmówić wykonania zabiegu, jeżeli w ocenie Specjalisty stan zdrowia Klienta sprzeciwia się przeprowadzeniu zabiegu, a także z innych uzasadnionych przyczyn.
- W sytuacji opisanej powyżej Klientowi nie przysługuje roszczenie o wykonanie zabiegu.
6. Procedury wykonywanych Zabiegów
- Salon gwarantuje wykonanie zabiegów w najwyższym standardzie według najszerszej wiedzy i umiejętności.
- Klient przyjmuje do wiadomości, iż ostateczny efekt zabiegów wykonywanych w Salonie zależy od indywidualnych cech organizmu, biochemii, kondycji skóry oraz wieku Klienta i nie może być gwarantowany przez Salon.
- W celu prowadzenia jak najlepszej dokumentacji postępujących efektów, w Salonie wykonywane są zdjęcia stref poddawanych zabiegom. Są one kluczowe do rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
- Wykonujący zabieg zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania zabiegu klientowi z oznakami chorób skórnych, innych chorób zakaźnych lub złego samopoczucia Klienta.
- Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku poddawane są dezynfekcji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku, a następnie poddawane są sterylizacji. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.
- Każdorazowo po przeprowadzonym zabiegu porządkowane jest stanowisko pracy.
- W Salonie stosuje się tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane przez Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny i dopuszczone do użytku w Salonie kosmetycznym.
7.Vouchery
- Kupon upominkowy zwany także Voucherem jest:
- bonem na zabieg z oferty Salonu,
- wystawiany na określoną kwotę,
- nabyty przez zamawiającego dla osoby trzeciej zwanej dalej obdarowanym.
- Voucher upoważnia do skorzystania z usług w Salonie lub zakupu kosmetyków dostępnych w ofercie zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Vouchera.
- Voucher jest ważny przez okres 1 roku od daty zakupu – w tym okresie należy wykorzystać go poprzez skorzystanie z zabiegów dostępnych w ofercie Salonu lub zakupu kosmetyków.
- Po upływie terminu ważności Voucher lub jego niewykorzystana wartość w całości lub w części ulega utracie.
- Voucher można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych zabiegów.
- Osoba obdarowana Voucherem zobowiązana jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty zgodnie z zapisami dot. rezerwacji i anulowania wizyt o którym mowa w § 3 Regulaminu.
- Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Vouchera, który opiewa na kwotę wyższą niż wartość z wykorzystanego zabiegu.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Vouchera jeżeli wartość zabiegu z którego chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Vouchera.
- Płatności Voucherem nie można łączyć z promocjami i rabatami.
- W przypadku utraty lub zniszczenia Vouchera, Salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
- Integralną częścią Voucherów jest niniejszy Regulamin. Podczas zakupu Vouchera zamawiający oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
- Fakt, że obdarowany nie jest bezpośrednio dokonującym zakupu nie zwalnia go z zapoznania się z Regulaminem przed zrealizowaniem Vouchera.
8.Zapisy końcowe
- Każdy Klient ma prawo do wglądu w Regulamin, cennik zabiegów i certyfikaty uzyskane przez pracowników Salonu.
- Salon przetwarza dane osobowe klientów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2016/679 (Dz.U.UE.L.2018.127.2 t.j.) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane RODO.
- Regulamin salonu jest opublikowany w ……..
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego Regulaminu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem …
- Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie Salonu będą rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. klientów i Salon.
- Właściciel Salonu zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa lub nałożenia na Salon określonych obowiązków przez organy państwa, a także w celu usprawnienia swojej działalności. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. W celu uniknięcia wątpliwości, wprowadzone zmiany nie mają wpływu na wykonanie umów zawartych przed ich wejściem w życie, chyba że wprowadzone zmiany będą bardziej korzystne dla Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
……………………………………..
data i podpis właściciela Salonu